Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529

Назва: Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»
Інші назви: Analysis of modern concepts of "fashion"
Автори: Міщук, О.
Mishchuk, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Міщук О. Аналіз сучасних концепцій поняття «мода» / О. Міщук // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 250. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Mishchuk O. (2014) Analiz suchasnykh kontseptsii poniattia "moda" [Analysis of modern concepts of "fashion"]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 250 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 29-жов-2014
Дата внесення: 22-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 250
Початкова сторінка: 250
Кінцева сторінка: 250
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс, В. Вонг; - 2-е европ. изд. – пер. с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 944 с
2. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук, думка, 2007. — 256 с.
3. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». —К., 2008. — 106 с.
4. Маркетинг: підручник/ Н. В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300 с.
References: 1. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, H. Armstronh, D.Sonders, V. Vonh; - 2-e evrop. izd, transl. from English – M. : Viliams, 2002, 944 s
2. Marketynh: vid teorii do praktyky: tutorial, V. N. Parsiak, K., Nauk, dumka, 2007, 256 p.
3. Marketynhova tovarna polityka: tutorial, L. F. Romanenko; Vidkrytyi mizhnar. un-t rozv. liudyny "Ukraine". -K., 2008, 106 p.
4. Marketynh: pidruchnyk/ N. V. Butenko, K., Atika, 2008, 300 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.