Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщук, О.uk
dc.contributor.authorMishchuk, O.uk
dc.coverage.temporal29-30 жовтня 2014 рокуuk
dc.coverage.temporal29-30 October 2014uk
dc.date.accessioned2016-01-22T14:55:58Z-
dc.date.available2016-01-22T14:55:58Z-
dc.date.created2014-10-29uk
dc.date.issued2014-10-29uk
dc.identifier.citationМіщук О. Аналіз сучасних концепцій поняття «мода» / О. Міщук // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 250. — (Секція: Економіка та підприємництво).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7529-
dc.format.extent250uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.titleАналіз сучасних концепцій поняття «мода»uk
dc.title.alternativeAnalysis of modern concepts of "fashion"uk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д.Сондерс, В. Вонг; - 2-е европ. изд. – пер. с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 944 сuk
dc.relation.references2. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В. Н. Парсяк. — К.: Наук, думка, 2007. — 256 с.uk
dc.relation.references3. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». —К., 2008. — 106 с.uk
dc.relation.references4. Маркетинг: підручник/ Н. В. Бутенко. — К.: Атіка, 2008. — 300 с.uk
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Osnovy marketinha, F. Kotler, H. Armstronh, D.Sonders, V. Vonh; - 2-e evrop. izd, transl. from English – M. : Viliams, 2002, 944 suk
dc.relation.referencesen2. Marketynh: vid teorii do praktyky: tutorial, V. N. Parsiak, K., Nauk, dumka, 2007, 256 p.uk
dc.relation.referencesen3. Marketynhova tovarna polityka: tutorial, L. F. Romanenko; Vidkrytyi mizhnar. un-t rozv. liudyny "Ukraine". -K., 2008, 106 p.uk
dc.relation.referencesen4. Marketynh: pidruchnyk/ N. V. Butenko, K., Atika, 2008, 300 p.uk
dc.identifier.citationenMishchuk O. (2014) Analiz suchasnykh kontseptsii poniattia "moda" [Analysis of modern concepts of "fashion"]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 250 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage250uk
dc.citation.epage250uk
dc.citation.conferenceⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.