Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1215

Назва: Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалу
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Бібліографічний опис: Оксана Міщук. Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалу / Оксана Міщук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 106 – 107.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 7-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
Теми: потенціал, місткість ринку, категорія, кількісна оцінка, фактор, динаміка
potential, market capacity, category, measurement, factor dynamics
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовані підходи до кількісної оцінки місткості ринку. Запропонована оцінка потенційної місткості ринку в термінах дохідно-грошового еквіваленту споживання
The approaches to quantify market capacity. The proposed assessment of the potential market capacity in terms of revenue, cash equivalent consumption
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1215
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mischuk_O_.pdf82,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Mischuk_O_.djvu13,78 kBDjVuПереглянути/відкрити
Mischuk_O___COVER.png160,12 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.