Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126

Назва: Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку
Інші назви: Specifics of marketing research in the industrial market
Автори: Ясиновський, Іван
Yasinovsky, Ivan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ясиновський І. Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку / Ясиновський Іван // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 110–111. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Yasinovsky I. (2020) Spetsyfika marketynhovykh doslidzhen na promyslovomu rynku [Specifics of marketing research in the industrial market]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 110-111
Початкова сторінка: 110
Кінцева сторінка: 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33126
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
Перелік літератури: 1) Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг /О.Ф. Оснач, В.П Пилипчук. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
References: 1) Boichuk I.V. Marketynh promyslovoho pidpryiemstva /I.V. Boichuk. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pidpriyemstva
2) Osnach O.F. Promislovii marketinh /O.F. Osnach, V.P Pilipchuk. UTL: https://pidru4niki.com/20080215/marketing/marketingovi_doslidzhennya_promislovomu_pidpriyemstvi
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.