Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Title: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Authors: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Issue Date: 18-May-2011
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Keywords: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Abstract: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuView/Open
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFView/Open
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.