Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Titel: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Författare: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Utgivningsdatum: 18-maj-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Nyckelord: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Sammanfattning: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuVisa/Öppna
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!