Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Název: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Autoři: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Datum vydání: 18-kvě-2011
Date of entry: 7-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Klíčová slova: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Abstrakt: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuZobrazit/otevřít
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.