Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Titre: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Auteur(s): Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 7-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Mots-clés: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Résumé: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuVoir/Ouvrir
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.