Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Заглавие: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Автори: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Дата на Публикуване: 18-Май-2011
Date of entry: 7-Юни-2011
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Ключови Думи: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Резюме: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuИзглед/Отваряне
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.