Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Başlık: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
Yazarlar: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
Yayın Tarihi: 18-May-2011
Date of entry: 7-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Anahtar kelimeler: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
Özet: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuGöster/Aç
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFGöster/Aç
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.