Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБица, Володимир-
dc.contributor.authorBytsa, Volodymyr-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:18:33Z-
dc.date.available2011-06-07T11:18:33Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationВолодимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198-
dc.description.abstractРозглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринкуuk
dc.description.abstractPrinciples of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considereduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectстратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностикаuk
dc.subjectstrategic diagnostics, marketing environment, operative diagnosticsuk
dc.titleМетодологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuПереглянути/відкрити
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.