Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131

Назва: Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства
Інші назви: The role of distribution in the marketing activity of the enterprise
Автори: Шеремета, Ольга
Sheremeta, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шеремета О. Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємства / Шеремета Ольга // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 18–19. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description: Sheremeta O. (2021) Rol dystrybutsii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstva [The role of distribution in the marketing activity of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 18-19
Початкова сторінка: 18
Кінцева сторінка: 19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37131
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
Перелік літератури: 1.Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 /В.А. Фалович //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Фалович В. А. Нові виклики у розвитку ланцюгів поставок /В.А. Фалович //Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2015. - Вип. 25. - С. 47-54.
References: 1.Falovych V.A. Investuvannia u vidnosyny lantsiuha postavok v kontseptsii Industriia 4.0 /V.A. Falovych //Elektronnyi fakhovyi naukovopraktychnyi zhurnal "Infrastruktura rynku", 2018, Iss. 15, P. 127-136, URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
2.Falovych V. A. Novi vyklyky u rozvytku lantsiuhiv postavok /V.A. Falovych //Visn. Pryazov. derzh. tekhn. un-tu. Ser. Ekon. nauky, 2015, Iss. 25, P. 47-54.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.