Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33129

Назва: Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємства
Інші назви: Formation of a strategy of competitive advantages of an industrial enterprise
Автори: Гораль, Олег
Horal, Oleg
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гораль О. Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємства / Гораль Олег // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 116–117. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description: Horal O. (2020) Formuvannia stratehii konkurentnykh perevah promyslovoho pidpryiemstva [Formation of a strategy of competitive advantages of an industrial enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 116-117 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 116-117
Початкова сторінка: 116
Кінцева сторінка: 117
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33129
Перелік літератури: 1. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость. М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. 715 с.
2. Азоєв Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. М.: Центр экономики и маркетинга, 2001. 270 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление. М.: Экономика, 1989. 519 с.
4. Іванов Ю. Б. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: монографія / ХНЕУ. Х.:
5. Сухарев О. С. Экономика технологического развития: монография. М.: Финансы и статистика, 2008. 480 с.
6. Погріщук Б. В., Ціхановська О. М., Янчук Т. В. Промисловий маркетинг. Тернопіль: Крок, 2010. 328 с.
References: 1. Porter M. Konkurentnoe preimushchestvo: kak dostich vysokoho rezultata i obespechit eho ustoichivost. M., Alpina Biznes Buks, 2005. 715 p.
2. Azoiev H. L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika. M., Tsentr ekonomiki i marketinha, 2001. 270 p.
3. Ansoff I. Stratehicheskoe upravlenie. M., Ekonomika, 1989. 519 p.
4. Ivanov Yu. B. Teoretychni osnovy konkurentnoi stratehii pidpryiemstva: monograph, KhNEU. Kh.:
5. Sukharev O. S. Ekonomika tekhnolohicheskoho razvitiia: monohrafiia. M., Finansy i statistika, 2008. 480 p.
6. Pohrishchuk B. V., Tsikhanovska O. M., Yanchuk T. V. Promyslovyi marketynh. Ternopil: Krok, 2010. 328 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.