Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26214

Назва: Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Efficient branding as a way to improve company level of competitiveness of the enterprise
Автори: Буковський, Іван
Bukovskyi, Ivan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Буковський І. Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Іван Буковський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 61–62. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Bukovskyi I. (2018) Efektyvnyi brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Efficient branding as a way to improve company level of competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 61-62 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 61-62
Початкова сторінка: 61
Кінцева сторінка: 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26214
Перелік літератури: 1. Аакер Д.А. Создание сильных брендов // Д.А. Аакер - М.: Издательский Дом Гребенникова. – 2003 – 340с.
2. Капферер Ж.-Н. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-контакт»; ИНФРА-М, 2002.
3. Кумбер С. Брендинг: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003.
References: 1. Aaker D.A. Sozdanie silnykh brendov, D.A. Aaker - M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2003 – 340p.
2. Kapferer Zh.-N. Torhovye marki: ispytanie praktikoi. Novye realnosti sovremennoho brendinha, M., Konsaltinhovaia hruppa "Imidzh-kontakt"; INFRA-M, 2002.
3. Kumber S. Brendinh: transl. from English – M., Viliams, 2003.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.