Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32992

Назва: Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфери
Інші назви: Organizatsiyno-economic mechanism forming tourist sphere
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфери / Надія Голда // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 76–77. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Golda N. (2020) Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm formuvannia turystychnoi sfery [Organizatsiyno-economic mechanism forming tourist sphere]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 76-77 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
Proceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 30-жов-2020
Дата внесення: 26-лис-2020
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 жовтня 2020 року
30 October 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 76-77
Початкова сторінка: 76
Кінцева сторінка: 77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32992
ISBN: 978-617-7875-10-8
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В. А., 2020
Перелік літератури: 1. Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с.
2. Тлумачний словник туристських термінів. - М .: Афіни, 1994. - 497 с.
References: 1. Durovich A., Anastasova L. Marketinhovye issledovaniia v turizme: Ucheb.-prakt. posobie, M., Novoe znanie, 2002. –348 p.
2. Tlumachnyi slovnyk turystskykh terminiv, M ., Afiny, 1994, 497 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.