Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26195

Назва: Кон'юнктура ринку та її дослідження
Інші назви: Market condition and its research
Автори: Джерелейко, Мар’яна
Djereleyko, Maryana
Приналежність: Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж
Бібліографічний опис: Джерелейко М. Кон'юнктура ринку та її дослідження / Мар’яна Джерелейко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 26–27. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Djereleyko M. (2018) Koniunktura rynku ta yii doslidzhennia [Market condition and its research]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 26-27
Початкова сторінка: 26
Кінцева сторінка: 27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26195
Перелік літератури: 1. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Р.В. Федорович, С.Б. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2009. - № 2. – С. 49-54.
References: 1. Fedorovych R.V., Semeniuk S.B. Marketynhovyi analiz koniunktury rynku, R.V. Fedorovych, S.B. Semeniuk, Galician economic bulletin, 2009, No 2, P. 49-54.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.