このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26195

タイトル: Кон'юнктура ринку та її дослідження
その他のタイトル: Market condition and its research
著者: Джерелейко, Мар’яна
Djereleyko, Maryana
Affiliation: Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж
Bibliographic description (Ukraine): Джерелейко М. Кон'юнктура ринку та її дослідження / Мар’яна Джерелейко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 26–27. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Djereleyko M. (2018) Koniunktura rynku ta yii doslidzhennia [Market condition and its research]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 9-11月-2018
Date of entry: 6-12月-2018
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 26-27
Start page: 26
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26195
References (Ukraine): 1. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Р.В. Федорович, С.Б. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2009. - № 2. – С. 49-54.
References (International): 1. Fedorovych R.V., Semeniuk S.B. Marketynhovyi analiz koniunktury rynku, R.V. Fedorovych, S.B. Semeniuk, Galician economic bulletin, 2009, No 2, P. 49-54.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。