Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26228

Назва: Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентами
Інші назви: Instrument to improve efficiency of the business of the enterprise - co-operation with competitors
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Міщук О. І. Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентами / Оксана Міщук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 88–89. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Mishchuk O. (2018) Instrument pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva - spivpratsia z konkurentamy [Instrument to improve efficiency of the business of the enterprise - co-operation with competitors]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 88-89
Початкова сторінка: 88
Кінцева сторінка: 89
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26228
Перелік літератури: 1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга / «Вильямс», 1998.
2. Богомолова І.П. Аналіз формування категорії конкурентоспроможності як фактор ринкового переваги економічних об'єктів / І.П. Богомолова, Є.В. Хохлов // Маркетинг. – 2012. – № 1 (45). – С. 113–119.
References: 1. Kotler F., Armstronh H., Sonders Dzh., Vonh V. Osnovy marketinha, "Viliams", 1998.
2. Bohomolova I.P. Analiz formuvannia katehorii konkurentospromozhnosti yak faktor rynkovoho perevahy ekonomichnykh obiektiv, I.P. Bohomolova, Ye.V. Khokhlov, Marketynh, 2012, No 1 (45), P. 113–119.
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.