Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26228

Заглавие: Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентами
Други Заглавия: Instrument to improve efficiency of the business of the enterprise - co-operation with competitors
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Міщук О. І. Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентами / Оксана Міщук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 88–89. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description (International): Mishchuk O. (2018) Instrument pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva - spivpratsia z konkurentamy [Instrument to improve efficiency of the business of the enterprise - co-operation with competitors]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 9-Ное-2018
Date of entry: 6-Дек-2018
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 88-89
Start page: 88
End page: 89
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26228
References (Ukraine): 1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга / «Вильямс», 1998.
2. Богомолова І.П. Аналіз формування категорії конкурентоспроможності як фактор ринкового переваги економічних об'єктів / І.П. Богомолова, Є.В. Хохлов // Маркетинг. – 2012. – № 1 (45). – С. 113–119.
References (International): 1. Kotler F., Armstronh H., Sonders Dzh., Vonh V. Osnovy marketinha, "Viliams", 1998.
2. Bohomolova I.P. Analiz formuvannia katehorii konkurentospromozhnosti yak faktor rynkovoho perevahy ekonomichnykh obiektiv, I.P. Bohomolova, Ye.V. Khokhlov, Marketynh, 2012, No 1 (45), P. 113–119.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.