Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33087

Назва: Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництва
Інші назви: The influence of modern internet marketing technologies on the development of entrepreneurship
Автори: Лавро, Надія
Lavro, Nadia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лавро Н. Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництва / Лавро Надія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 36–37. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Lavro N. (2020) Vplyv suchasnykh marketynhovykh internet tekhnolohii na rozvytok pidpryiemnytstva [The influence of modern internet marketing technologies on the development of entrepreneurship]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 36-37 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 36-37
Початкова сторінка: 36
Кінцева сторінка: 37
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33087
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.