Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37175

Назва: Сутність та необхідність досліджень ринку
Інші назви: The essence and need for market research
Автори: Рабий, Віктор
Rabyi, Victor
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Рабий В. Сутність та необхідність досліджень ринку / Рабий Віктор // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 100–101. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Rabyi V. (2021) Sutnist ta neobkhidnist doslidzhen rynku [The essence and need for market research]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 100-101
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37175
Перелік літератури: 1. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования: практическое руководство : [перевод с английского] / Н.К. Малхотра ; Технологический институт Джорджии. – 3-е изд. –Киев : Изд. дом «Вильямс», 2002. – 957 с.
2. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования / Г.А. Черчилль, Д. Якобуччи ; [пер. с англ. ; под ред. С.Г. Божук]. – 8-е издание – СПб. : Издательский дом «Нева», 2004. – 832 с.
References: 1. Malkhotra Neresh K. Marketinhovye issledovaniia: prakticheskoe rukovodstvo : [perevod s anhliiskoho], N.K. Malkhotra ; Tekhnolohicheskii institut Dzhordzhii, 3-e izd. –Kiev : Izd. dom "Viliams", 2002, 957 p.
2. Cherchill H.A. Marketinhovye issledovaniia, H.A. Cherchill, D. Iakobuchchi ; [transl. from English ; ed. S.H. Bozhuk], 8-e izdanie – SPb. : Izdatelskii dom "Neva", 2004, 832 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.