Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119

Назва: Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise
Автори: Володимир, Фалович
Павло, Ядчишин
Volodymyr, Falovych
Pavlo, Yadchyshyn
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Володимир Ф. Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства / Володимир Фалович, Павло Ядчишин // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 98–99. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Volodymyr F., Pavlo Y. (2020) Osoblyvosti marketynhovoho doslidzhennia konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 98-99
Початкова сторінка: 98
Кінцева сторінка: 99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.