Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119

Titel: Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства
Övriga titlar: Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise
Författare: Володимир, Фалович
Павло, Ядчишин
Volodymyr, Falovych
Pavlo, Yadchyshyn
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Ф. Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства / Володимир Фалович, Павло Ядчишин // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 98–99. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Volodymyr F., Pavlo Y. (2020) Osoblyvosti marketynhovoho doslidzhennia konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivningsdatum: 16-nov-2020
Date of entry: 13-dec-2020
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 98-99
Start page: 98
End page: 99
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119
Content type: Conference Abstract
Samling:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!