Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23169

Назва: Комунікаційні канали контент-маркетингу
Інші назви: Communication channels of content-marketing
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Сергій Олегович
Oksentyuk, B. A.
Oksentyuk, S. O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Комунікаційні канали контент-маркетингу / Б. А. Оксентюк, С. О. Оксентюк // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 201–202. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Oksentyuk B. A., Oksentyuk S. O. (2017) Komunikatsiini kanaly kontent-marketynhu [Communication channels of content-marketing]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 201-202 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 201-202
Початкова сторінка: 201
Кінцева сторінка: 202
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23169
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://uk.wikipedia.org/wiki/
http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/
Перелік літератури: 1. Інформаційне наповнення сайту [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/
2. What is Content Marketing? [Електронний ресурс] / Content Marketing Institute Official Webpage. - Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/
3. Соціальні медіа [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/
References: 1. Informatsiine napovnennia saitu [Electronic resource], Material z Vikipedii – vilnoi entsyklopedii, Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/
2. What is Content Marketing? [Electronic resource], Content Marketing Institute Official Webpage, Access mode: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/
3. Sotsialni media [Electronic resource], Material z Vikipedii – vilnoi entsyklopedii, Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.