Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27703

Назва: Ризики впровадження інноваційного продукту
Інші назви: Risks of implementation of innovative products
Автори: Щур, І. І.
Вашкеба, С. О.
Schur, I. I.
Vashkeba, S. O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Щур І. І. Ризики впровадження інноваційного продукту / І. І. Щур, С. О. Вашкеба // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 28-29 листопада 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2018. — Том 3. — С. 258. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Schur I. I., Vashkeba S. O. (2018) Ryzyky vprovadzhennia innovatsiinoho produktu [Risks of implementation of innovative products]. Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 28-29 November 2018), vol. 3, pp. 258 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2018
Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (3), 2018
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 28-лис-2018
Дата внесення: 18-лют-2019
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 28-29 листопада 2018 року
28-29 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 258
Початкова сторінка: 258
Кінцева сторінка: 258
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27703
ISBN: 978-617-7331-71-0
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. – К.: Атіка, 2011. – 300 с.
2. Липчук В.В.Маркетинг: навч. пос. / В.В.Липчук, Р. П. Дудяк, С.Я. Бугіль, Я.С. Янишин. – Львів: „Магнолія 2006”, 2012. – 456 с.
3. Мазілкіна Є.І.,Панічкіна Г.Г. Управління конкурентоспроможністю. – М.: Омега-Л., 2009. – 328 с.
4. Циба Т.Є. Маркетингове планування : навч. посібн. / Т.Є. Циба, М.І. Сокур, В.І. Баюра. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 128 с.
References: 1. Butenko N.V. Marketynh: Pidruchnyk, K., Atika, 2011, 300 p.
2. Lypchuk V.V.Marketynh: navch. pos., V.V.Lypchuk, R. P. Dudiak, S.Ya. Buhil, Ya.S. Yanyshyn, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456 p.
3. Mazilkina Ye.I.,Panichkina H.H. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu, M., Omeha-L., 2009, 328 p.
4. Tsyba T.Ye. Marketynhove planuvannia : navch. posibn., T.Ye. Tsyba, M.I. Sokur, V.I. Baiura, K., Centre of Educational Literature, 2008, 128 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.