Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33084

Назва: Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернет
Інші назви: Banner advertising as a tool for promoting on the internet
Автори: Грабовський, Андрій
Hrabovskyi, Andrii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Грабовський А. Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернет / Грабовський Андрій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 30–31. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Hrabovskyi A. (2020) Banerna reklama yak instrument prosuvannia v merezhi internet [Banner advertising as a tool for promoting on the internet]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 30-31 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 30-31
Початкова сторінка: 30
Кінцева сторінка: 31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33084
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.