Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 314 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article23-кві-2009Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article26-кві-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article18-тра-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article26-кві-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-кві-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article25-кві-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-кві-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-кві-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Conference Abstract18-тра-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Article27-кві-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-кві-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-кві-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article27-кві-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-жов-2010Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article21-бер-2012Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article18-кві-2012Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-2012Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Other18-тра-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Article26-кві-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article20-кві-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article18-кві-2007Місце організаційної структури в системі маркетингуГладовська, І.
Article6-жов-2011Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article18-кві-2007Оцінка рівня конкурентосроможності підприємстваДемянів, О.
Conference Abstract20-гру-2017Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-гру-2017Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-гру-2017Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-гру-2017Імпліцитні схеми товарівМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract20-гру-2017Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-гру-2017Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Article6-кві-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article26-кві-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract20-гру-2017Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-2017Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-гру-2017Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-гру-2017Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-гру-2017Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-2017Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Article24-кві-2014Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-2014Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article6-кві-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract20-гру-2017Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-гру-2017Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЛисенко, Леся; Lysenko, Lesya
Conference Abstract20-гру-2017Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-гру-2017Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-2017Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-гру-2017Сегментування ринкуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dytro
Conference Abstract20-гру-2017Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-гру-2017Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-2017Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-гру-2017Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-гру-2017Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-гру-2017Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-гру-2017Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-гру-2017Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract20-гру-2017Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-гру-2017Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-гру-2017Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-гру-2017Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-гру-2017ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-гру-2017Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-2017Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-2017Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-2017Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-2017Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-гру-2017Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-2017Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-2017Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-гру-2017Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-гру-2017SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-гру-2017Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract18-тра-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Article25-кві-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-кві-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Conference Abstract16-лис-2017Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Other18-тра-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Article18-кві-2012Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article25-лис-2015Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-тра-2015Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-2015Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article23-кві-2015Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article24-кві-2014Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article19-кві-2011Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-2015Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Other18-тра-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-2014Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article17-кві-1995Маркетинг та проблеми збуту продукціїДіденко, Т. О.
Other18-тра-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Article23-кві-2015Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article29-жов-2014Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article19-тра-2015Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Результати 1-100 зі 314 (час пошуку: 0.002 секунди).