Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 259 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article27-кві-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-кві-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-кві-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-кві-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article6-кві-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article6-жов-2011Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article26-кві-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article6-кві-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article18-кві-2012Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-2012Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article21-бер-2012Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article24-кві-2014Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-2014Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article27-жов-2010Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article26-кві-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article26-кві-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-кві-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article20-кві-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article23-кві-2009Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article18-кві-2007Місце організаційної структури в системі маркетингуГладовська, І.
Article18-тра-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article18-кві-2007Оцінка рівня конкурентосроможності підприємстваДемянів, О.
Conference Abstract18-тра-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Article25-кві-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-кві-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article25-кві-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-кві-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Other18-тра-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-тра-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Article27-бер-2015Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article24-кві-2014Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article22-кві-2010Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article18-кві-2012Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article14-гру-2011До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article24-кві-2014Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article23-кві-2009Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article24-кві-2014Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article23-кві-2015Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article23-кві-2009Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article27-жов-2010Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article27-бер-2015Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article22-кві-2010Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article19-тра-2015Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article21-тра-2014Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article18-кві-2012Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article23-кві-2009Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article21-тра-2014Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-2014Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article27-бер-2015Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-жов-2010Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article19-тра-2015Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article23-кві-2015Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article18-кві-2012Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article17-кві-1995Сервіс як інструмент маркетингової стратегіїСтепанова, Л. В.
Article19-тра-2015Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article18-кві-2012Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-жов-2010Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article24-кві-2014Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article21-бер-2012Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article17-кві-1995Оптимальний нагрів круглої пластинки при мінімальних енергозатратах та аналіз отриманого напружено-деформованого стануВорощук, В. Я.; Козуб, І. Ю.
Article8-жов-2015Исследование рынка Республики Беларусь и приоритеты в производстве мясных продуктов функционального назначенияBalotska, Aliaxandr; Labkova, Maryna; Болотько, Александр; Лобкова, Марина
Article23-кві-2009Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article24-кві-2014Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article5-гру-2012Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article26-кві-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article21-бер-2012«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article26-кві-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-кві-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article12-гру-2013Проблемы интеграции украины на мировой рынок молочных продуктовСкляренко, Е.В.; Кузьменко, А.А.; Skliarenko, O.V.; Kuzmenko, O.O.
Article23-кві-2015Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article19-кві-2011Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-2015Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article19-тра-2015Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-2015Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article24-кві-2014Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article23-кві-2015Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article25-кві-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-лис-2015Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article18-кві-2012Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article21-тра-2014Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article17-кві-1995Маркетинг та проблеми збуту продукціїДіденко, Т. О.
Other18-тра-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Article21-тра-2014Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Article22-кві-2010Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article5-гру-2012Інноваційно-логістична модель сталого розвитку економіки країниСтрутинська, І.
Article19-кві-2011Проблеми страхового ринку в УкраїніШамрик, А.
Article25-кві-2013Якість послуг та шляхи її підвищенняКолтко, Марія; Koltko, Mariia
Результати 1-100 зі 259 (час пошуку: 0.003 секунди).