Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 257 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article26-кві-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article18-тра-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article18-кві-2007Оцінка рівня конкурентосроможності підприємстваДемянів, О.
Article20-кві-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article18-кві-2007Місце організаційної структури в системі маркетингуГладовська, І.
Article21-бер-2012Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article23-кві-2009Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article26-кві-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article24-кві-2014Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-2014Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article27-жов-2010Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article18-кві-2012Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-2012Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Other18-тра-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Article22-кві-2010Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article14-гру-2011Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article24-кві-2014Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article27-бер-2015Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article27-бер-2015Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article14-гру-2011До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article23-кві-2009Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article24-кві-2014Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article18-кві-2012Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article23-кві-2015Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article23-кві-2009Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article19-тра-2015Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article24-кві-2014Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article21-тра-2014Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-2014Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article27-жов-2010Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article18-кві-2012Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-жов-2010Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article23-кві-2015Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article18-кві-2012Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article17-кві-1995Сервіс як інструмент маркетингової стратегіїСтепанова, Л. В.
Article19-тра-2015Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article18-кві-2012Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article14-гру-2011Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article19-тра-2015Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article21-бер-2012Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article17-кві-1995Оптимальний нагрів круглої пластинки при мінімальних енергозатратах та аналіз отриманого напружено-деформованого стануВорощук, В. Я.; Козуб, І. Ю.
Article23-кві-2009Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article24-кві-2014Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article8-жов-2015Исследование рынка Республики Беларусь и приоритеты в производстве мясных продуктов функционального назначенияBalotska, Aliaxandr; Labkova, Maryna; Болотько, Александр; Лобкова, Марина
Other18-тра-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Article19-кві-2011Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-2015Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article23-кві-2015Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article23-кві-2015Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article24-кві-2014Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article23-кві-2015Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article21-тра-2014Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article29-жов-2014Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article17-кві-1995Вивчення кон’юнктури торгівлі - основа для прогнозування споживчого ринкуСолдатенко, О. В.
Article19-тра-2015Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article18-кві-2012Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article25-лис-2015Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article27-жов-2010Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article27-бер-2015Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article19-тра-2015Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article22-кві-2010Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article23-кві-2009Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Article19-кві-2012Конкурентоспроможність в сучасних ринкових умовахКовальчук, Л.
Article23-кві-2009Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article20-кві-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article26-кві-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article21-тра-2014Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article24-кві-2014Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-кві-2014Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-кві-2014Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article29-жов-2014Розвиток суб'єктів малого підприємництва у сфері агропромислового комплексуДідів, М.; Владимир, Ольга Михайлівна; Didiv, M.; Vladymyr, O.
Article24-кві-2014Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article12-гру-2013Проблемы интеграции украины на мировой рынок молочных продуктовСкляренко, Е.В.; Кузьменко, А.А.; Skliarenko, O.V.; Kuzmenko, O.O.
Article26-кві-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-кві-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article26-кві-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article21-бер-2012«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article23-кві-2009Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article24-кві-2014Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article24-кві-2014Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article25-бер-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article25-бер-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article23-кві-2009Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article5-гру-2012Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article26-кві-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article22-кві-2010Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article26-кві-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article14-тра-2008Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємствБица, В.
Article22-кві-2010Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваМикитчин, В.
Article25-лис-2015Content marketing jako nowoczesna technologia biznesowaShchyhelska, Halyna; Shchyhelska, Viktoria; Szczygielska, Halyna; Szczygielska, Wiktoria
Article26-кві-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article26-кві-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article5-гру-2012Основні складові маркетингу модних товарівМіщук, О.; Стухляк, Д.
Article21-тра-2014Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article23-кві-2009Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-кві-2009Актуальність маркетингових досліджень на українського ринкуБойко, Н.
Результати 1-100 зі 257 (час пошуку: 0.005 секунди).