Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192

Назва: Мережевий маркетинг
Інші назви: Network marketing
Автори: Мащак, А.
Шпилик, С.
Mashchak, A.
Shpylyk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Мащак А. Мережевий маркетинг / Мащак А., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 47–48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Mashchak A., Shpylyk S. (2018) Merezhevii marketinh [Network marketing]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 47-48 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Конференція/захід: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 26-кві-2018
Дата внесення: 6-чер-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
УДК: 339.13
Теми: мережевий маркетинг
піраміда
network marketing
pyramid
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 47-48
Початкова сторінка: 47
Кінцева сторінка: 48
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25192
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm
Перелік літератури: 1. Про модель мережевого маркетингу і діяльності МЛМ-компаній. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Сохацька О., Демкура Т. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компанії мережевого маркетингу / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник ТНЕУ. - 2014. - №1.
References: 1. Pro model merezhevoho marketynhu i diialnosti MLM-kompanii. [Electronic resource], Access mode: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.
2. Sokhatska O., Demkura T. Zasady funktsionuvannia ta osoblyvosti marketynhovoi komunikatyvnoi polityky kompanii merezhevoho marketynhu, O. Sokhatska, T. Demkura, Visnyk TNEU, 2014, No 1.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.