Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386

Title: Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємства
Other Titles: Estimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise
Authors: Гикава, Олена
Hykava, Olena
Bibliographic description (Ukraine): Гикава О. Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємства / Гикава Олена // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 11–12. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Hykava O. (2019) Otsinka efektyvnosti marketynhovykh vytrat pidpryiemstva [Estimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 11-12 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-Nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 11-12
Start page: 11
End page: 12
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.