Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГикава, Олена
dc.contributor.authorHykava, Olena
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:03Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:03Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationГикава О. Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємства / Гикава Олена // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 11–12. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386-
dc.format.extent11-12
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleОцінка ефективності маркетингових витрат підприємства
dc.title.alternativeEstimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenHykava O. (2019) Otsinka efektyvnosti marketynhovykh vytrat pidpryiemstva [Estimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 11-12 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage11
dc.citation.epage12
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.