Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386

Tytuł: Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємства
Inne tytuły: Estimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise
Authors: Гикава, Олена
Hykava, Olena
Cytat: Гикава О. Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємства / Гикава Олена // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 11–12. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Hykava O. (2019) Otsinka efektyvnosti marketynhovykh vytrat pidpryiemstva [Estimation of efficiency of marketing expenses of the enterprise]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 11-12 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 11-12
Główna strona: 11
Strona końcowa: 12
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29386
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi