Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019) : [115] Collection home page

Logo
Організатори:

  • Міністерство освіти і науки України
  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
  • Факультет економіки та менеджменту
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 8 листопада 2019 року

До участі в конференції запрошуються професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспірантів, студентів, управлінців та працівників органів державної влади, представників ділових кіл до участі у роботі.

Тематичні напрями роботи конференції:

  • Концептуальні аспекти розвитку економіки
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
  • Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств
  • Маркетингові технології підприємств сфери послуг

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.

Форма участі: дистанційна

Для участі у конференції просимо Вас до 1 листопада 2019 р. подати на кафедру промислового маркетингу ТНТУ інженеру кафедри Зварич І. Б.

  • заявку на участь у конференції (паперовий варіант);
  • електронний варіант тез доповіді.

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
м. Тернопіль, 46000
вул. Білогірська, 50, каб. 209
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
кафедра промислового маркетингу
E-mail: kaf_mv@tu.edu.te.ua
Секретар оргкомітету:
Краузе Ольга Ігорівна — к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу: тел. 097 94 355 79

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2019. – 263 c.

Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів

Зміст


1
2
3
КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
4
6
8
11
13
15
18
20
23
25
27
29
31
34
36
39
42
44
47
50
52
54
56
58
62
65
69
71
74
76
78
80
83
85
88
90
93
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА
95
98
100
102
104
106
109
111
113
115
117
119
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
159
161
163
165
168
171
173
175
177
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
179
181
185
187
189
193
195
197
199
201
203
205
208
210
212
215
217
219
221
223
225
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
227
231
233
235
237
240
242
244
246
248
250
252
 
254

Content


1
2
3
KONTSEPTUALNI ASPEKTY ROZVYTKU EKONOMIKY
4
6
8
11
13
15
18
20
23
25
27
29
31
34
36
39
42
44
47
50
52
54
56
58
62
65
69
71
74
76
78
80
83
85
88
90
93
SUCHASNI TENDENTSII ROZVYTKU MARKETYNHU V UMOVAKH MINLYVOHO RYNKOVOHO SEREDOVYSHCHA
95
98
100
102
104
106
109
111
113
115
117
119
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
159
161
163
165
168
171
173
175
177
INNOVATSIINI TEKHNOLOHII V KONTEKSTI ZABEZPECHENNIA KONKURENTOSPROMOZHNOSTI PROMYSLOVYKH PIDPRYIEMSTV
179
181
185
187
189
193
195
197
199
201
203
205
208
210
212
215
217
219
221
223
225
MARKETYNHOVI TEKHNOLOHII PIDPRYIEMSTV SFERY POSLUH
227
231
233
235
237
240
242
244
246
248
250
252
 
254

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 100 of 115
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Conference Abstract8-Nov-2019Інноваційні технології – шлях в майбутнє українських підприємствМихно, Анастасія; Mykhno, Anastasiya
Conference Abstract8-Nov-2019Формування організаційної структури управління інноваційним розвитком підприємства: визначення підходівНегода, Олександр; Желізний, Віталій; Negoda, Alexander; Zheliznyy, Vitaliy
Conference Abstract8-Nov-2019Моделювання конкурентної стратегії підприємстваШавалюк, Аліна; Shawaluk, Alina
Conference Abstract8-Nov-2019Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможностіПроцик, Іванна; Protsyk, Ivanna
Conference Abstract8-Nov-2019Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємтсваПакулець, Ірина; Pakulets, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019Методи оцінювання конкурентоспроможності підприємстваКовальчук, Юлія; Kovalchuk, Yulia
Conference Abstract8-Nov-2019Інноваційний маркетинг та маркетинг інновацій у сучасному світіКирилович, Богдан; Kyrylovych, Bohdan
Conference Abstract8-Nov-2019Інновації маркетингових комунікаційЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019Планування та реалізація збутових програм підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-Nov-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-Nov-2019Вдосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-Nov-2019Гнучкий режим робочого часу як спосіб взаємозв’язку інтересів працівника і роботодавцДмитрощенко, Євген; Dmutrochenko, Yevgen
Conference Abstract8-Nov-2019Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДемкович, Христина; Demkovych, Khrystyna
Conference Abstract8-Nov-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Сутність інноваційного розвитку промислових підприємствВолинець, Михайло; Volynets, Mikhail
Conference Abstract8-Nov-2019Матричні методи оцінювання конкурентоспроможності підприємствДанилків, Михайло; Danilkov, Michael
Conference Abstract8-Nov-2019Управління розподілом і збутом готової продукціїБиць, Ярослав; Byts, Yaroslav
Conference Abstract8-Nov-2019Професійне навчання персоналу як чинник конкурентоспроможності підприємстваГрубель, Мар’яна; Прохоровська, Світлана; Hrubel, Mariana; Prokhorovska, Svitlana
Conference Abstract8-Nov-2019Проблеми впровадження інноваційного менеджменту на підприємствахБиц, Юлія; Byts, Yuliia
Conference Abstract8-Nov-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-Nov-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract8-Nov-2019Стратегічні рішення у сфері логістики дистрибуції продуктів, що швидко псуютьсяЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Conference Abstract8-Nov-2019Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваБік, Олеся; Bik, Olesya
Conference Abstract8-Nov-2019Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинівШульгін, Олександр; Shulhin, Oleksandr
Conference Abstract8-Nov-2019Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємстваГорожанська, Юлія; Horozhanska, Yuliia
Conference Abstract8-Nov-2019Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністюХабарова, Лариса; Khabarova, Larysa
Conference Abstract8-Nov-2019Формування рекламної стратегії підприємстваТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-Nov-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-Nov-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингуСкочеляс, Діана; Skochelyas, Diana
Conference Abstract8-Nov-2019Контент-маркетингЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract8-Nov-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніТомків, Ірина; Tomkiv, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019До питання класифікації рекламних зверненьТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-Nov-2019Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract8-Nov-2019Краудфандинг – сучасний інструмент фінансування розвитку інтелектуального капіталуРажанська, Вікторія; Razhanska, Viktoriia
Conference Abstract8-Nov-2019Сучасний маркетинг у сучасному світіПолевач, Дмитро; Polevach, Dmytro
Conference Abstract8-Nov-2019Сайт як інструмент впізнаваності бренду та комунікації з клієнтамиПроцишин, Юлія; Protsyshyn, Yuliia
Conference Abstract8-Nov-2019Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингуПолегонька, Наталія; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract8-Nov-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-Nov-2019Основні інструменти цифрового маркетингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019Первинний добір, інтеграція працівника в організаціюГасай, Олег; Gasai, Oleg
Conference Abstract8-Nov-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract8-Nov-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019Стратегічне планування інтернет маркетингуНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract8-Nov-2019Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract8-Nov-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингуКовальова, Марія; Kovaliova, Mariia
Conference Abstract8-Nov-2019Формування ефективних каналів розподілуДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-Nov-2019Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємстваКоршунов, Олександр; Korshunov, Oleksandr
Conference Abstract8-Nov-2019Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідженняКара, Вікторія; Kara, Viktoriya
Conference Abstract8-Nov-2019Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаКолодій, Христина; Kolodiy, Khrystyna
Conference Abstract8-Nov-2019Екологічний маркетингМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract8-Nov-2019Шляхи підвищення ефективності комунікаційної діяльності виробничого підприємстваДанилишин, Олег; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-Nov-2019Вірусний маркетинг як метод електронної комерціїГой, Віта; Hoi, Vita
Conference Abstract8-Nov-2019Керівник та лідер: функціональні і психологічні особливостіБухвалов, Сергій; Bukhvalov, Serhii
Conference Abstract8-Nov-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-Nov-2019Значення PR-діяльності в мережі інтернетГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract8-Nov-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-Nov-2019Сучасні тенденції інтернет-маркетингуБоднар, Діана; Bodnar, Diana
Conference Abstract8-Nov-2019Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємстваВакулінський, Микола; Vakulinskyj, Mykola
Conference Abstract8-Nov-2019Аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «ТерА»Береза, Юлія; Bereza, Yuliia
Conference Abstract8-Nov-2019Тренди відеомаркетингуГодович, Олександра; Godovich, Alexandra
Conference Abstract8-Nov-2019Marketing strategies on different types of marketBokuli, Bofasa Cedrick
Conference Abstract8-Nov-2019Мотиваційний менеджмент у системі управління автотранспортного підприємстваШмигельська, Христина; Shmigelska, Khristina
Conference Abstract8-Nov-2019Зарубіжний досвід мотивації персоналуБуба, Ірина; Бакуліна, Наталія; Buba, Iryna; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract8-Nov-2019Проблеми маркетингового плануванняЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract8-Nov-2019Еластичний попитЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract8-Nov-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Сутність основних теорій мотиваціїСмаль, Дмитро; Smal, Dmitry
Conference Abstract8-Nov-2019Вдосконалення системи менеджменту персоналу задля підвищення його ефективностіЦелеп, Михайло; Tselep, Michael
Conference Abstract8-Nov-2019Принципи побудови корпоративного іміджуСтахів, Сергій; Stakhiv, Serhii
Conference Abstract8-Nov-2019Мотивація та стимулювання персоналу на підприємствіТатарин, Альбіна; Tatarin, Albina
Conference Abstract8-Nov-2019Передмова-
Conference Abstract8-Nov-2019Теоретичні основи формування та управління кадровим потенціаломСавка, Василь; Savka, Vasily
Conference Abstract8-Nov-2019Бренд як економічна категоріяСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract8-Nov-2019Оцінка та мотивація працівників на основі ключових показників ефективностіРатушняк, Ірина; Ratushiak, Irina
Conference Abstract8-Nov-2019Оцінювання персоналу та його значення для ефективної діяльності організаціїСемків, Юрій Мирославович; Semkov, Yuri
Conference Abstract8-Nov-2019Діагностика системи управління персоналом підприємстваНазарик, Анастасія; Nazarek, Anastasia
Conference Abstract8-Nov-2019Соціально-економічна природа потенціалу товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract8-Nov-2019Дещо з історії виникнення паблік рілейшнзОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract8-Nov-2019Лідерство як невід'ємна складова управлінняПушкар, Зоряна; Хомякова, Вікторія; Pushkar, Zoryana; Khomyakova, Victoria
Conference Abstract8-Nov-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-Nov-2019Теоретичні основи дослідження емоційного інтелекту особистостіМартович, Зоряна; Martovic, Zoryana
Conference Abstract8-Nov-2019Матеріальне стимулювання персоналуМандзій, Тетяна; Mandy, Tatiana
Conference Abstract8-Nov-2019Чинники ефективної діяльності персоналуМаковський, Ігор; Makovskyi, Ihor
Conference Abstract8-Nov-2019Редакційна сторінка-
Conference Abstract8-Nov-2019Іноземний досвід технологій оцінювання персоналуЛисик, Н. В.; Lysyk, N. V.
Conference Abstract8-Nov-2019Європейський досвід організації професійної орієнтаціїЛенько, Василь; Lenko, Basil
Conference Abstract8-Nov-2019Формування позитивного іміджу організації на ринку праціКоршнявий, Данило; Korshniavyi, Danylo
Conference Abstract8-Nov-2019Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємстваКопкіна, Катерина; Kopkina, Kateryna
Conference Abstract8-Nov-2019Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукціїКравчук, Віталія; Kravchuk, Vitalia
Conference Abstract8-Nov-2019Іноземний досвід здійснення компенсаційної політики в організаціїКовальчук, Юлія; Kovalchuk, Julia
Conference Abstract8-Nov-2019Управління знаннями як засіб стратегічного розвитку персоналуКаськів, Руслан; Kaskiv, Ruslan
Conference Abstract8-Nov-2019РекрутингКміта, Таня; Kmita, Tanya
Conference Abstract8-Nov-2019Зміст-
Conference Abstract8-Nov-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Conference Abstract8-Nov-2019Маркетингові комунікації у сфері послугРабий, Віктор; Rabbi, Victor
Conference Abstract8-Nov-2019Маркетинг у сфері послугОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 100 of 115