Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328

Назва: Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції
Інші назви: Features of conjunctural research agricultural products market
Автори: Кравчук, Віталія
Kravchuk, Vitalia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кравчук В. Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції / Кравчук Віталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 34–35. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Kravchuk V. (2019) Osoblyvosti koniunkturnykh doslidzhen rynku silskohospodarskoi produktsii [Features of conjunctural research agricultural products market]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 34-35 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 34-35
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328
Перелік літератури: 1. Федорович Р. В., Семенюк С.Б. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52.
References: 1. Fedorovych R. V., Semeniuk S.B. Marketynhovyi analiz koniunktury rynku, Roman Fedorovych, Svitlana Semeniuk, Galician economic bulletin, 2009, No 2, P. 47-52.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.