Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29370

Назва: Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингу
Інші назви: Close relationship between design and marketing
Автори: Ковальова, Марія
Kovaliova, Mariia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ковальова М. Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингу / Ковальова Марія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 125–126. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Kovaliova M. (2019) Tisnyi vzaiemozviazok dyzainu ta marketynhu [Close relationship between design and marketing]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 125-126 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 125-126
Початкова сторінка: 125
Кінцева сторінка: 126
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29370
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.m21.com.ua/?p=255;
https://telegraf.design/dyzajn-i-marketyng-zv-yazok-pro-yakyj-my-zabuvayemo/
Перелік літератури: 1. Комплекс дизайна в комплексе маркетинга [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.m21.com.ua/?p=255; 2. Дизайн і маркетинг: зв'язок, про який ми забуваємо [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://telegraf.design/dyzajn-i-marketyng-zv-yazok-pro-yakyj-my-zabuvayemo/
References: 1. Kompleks dyzaina v komplekse marketynha [Electronic resource]. Access mode: http://www.m21.com.ua/?p=255; 2. Dyzain i marketynh: zviazok, pro yakyi my zabuvaiemo [Electronic resource]. Access mode: https://telegraf.design/dyzajn-i-marketyng-zv-yazok-pro-yakyj-my-zabuvayemo/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.