Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29415

Назва: Формування організаційної структури управління інноваційним розвитком підприємства: визначення підходів
Інші назви: Innovation development management organizational structure formation of the enterprise: definition of approaches
Автори: Негода, Олександр
Желізний, Віталій
Negoda, Alexander
Zheliznyy, Vitaliy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Негода О. Формування організаційної структури управління інноваційним розвитком підприємства: визначення підходів / Негода Олександр, Желізний Віталій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 215–216. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Negoda A., Zheliznyy V. (2019) Formuvannia orhanizatsiinoi struktury upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva: vyznachennia pidkhodiv [Innovation development management organizational structure formation of the enterprise: definition of approaches]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 215-216 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 65.014
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 215-216
Початкова сторінка: 215
Кінцева сторінка: 216
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29415
Перелік літератури: 1. Мельник Л. Концептуальна модель управління інноваціями: орієнтація на ринок /Л. Мельник, Л. Малюта, О. Погайдак //Вісник ЖДТУ. – 2015. – №2 (72). – С. 139-144. 2. Шерстюк Р. П. Інноваційна діяльність як умова входження України до ЄС та підвищення конкурентоспроможності підприємств /Р. Шерстюк //Матеріали IV Міжн. наук-прак. конф. «Інноваційні аспекти ресурсовикористання», ТНТУ. – 2015 – С. 42-43.
References: 1. Melnyk L. Kontseptualna model upravlinnia innovatsiiamy: oriientatsiia na rynok /L. Melnyk, L. Maliuta, O. Pohaidak //Visnyk ZhDTU, 2015, No 2 (72), P. 139-144. 2. Sherstiuk R. P. Innovatsiina diialnist yak umova vkhodzhennia Ukrainy do YeS ta pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv /R. Sherstiuk //Materialy IV Mizhn. nauk-prak. konf. "Innovatsiini aspekty resursovykorystannia", TNTU, 2015 – P. 42-43.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.