Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29326

Назва: Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємства
Інші назви: The role of corporate culture in the development of the enterprise's labor potential
Автори: Копкіна, Катерина
Kopkina, Kateryna
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Копкіна К. Роль корпоративної культури у розвитку трудового потенціалу підприємства / Копкіна Катерина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 29–30. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Kopkina K. (2019) Rol korporatyvnoi kultury u rozvytku trudovoho potentsialu pidpryiemstva [The role of corporate culture in the development of the enterprise's labor potential]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 29-30 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 658
012
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 29-30
Початкова сторінка: 29
Кінцева сторінка: 30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29326
Перелік літератури: 1) Бакуліна Н.М. Формування комплексної програми мотивації з метою підвищення рівня управління персоналом. /Н.М. Бакуліна /Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія. Тернопіль, ФО-П Шпак В. Б., 2017. – С.6-29.
References: 1) Bakulina N.M. Formuvannia kompleksnoi prohramy motyvatsii z metoiu pidvyshchennia rivnia upravlinnia personalom. /N.M. Bakulina /Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii: monograph. Ternopil, FO-P Shpak V. B., 2017, P.6-29.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.