Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29343

Назва: Бренд як економічна категорія
Інші назви: The brand as an economic category
Автори: Семенюк, Андрій
Semenyuk, Andriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк А. Бренд як економічна категорія / Семенюк Андрій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 69–70. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Semenyuk A. (2019) Brend yak ekonomichna katehoriia [The brand as an economic category]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 69-70 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 69-70
Початкова сторінка: 69
Кінцева сторінка: 70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29343
Перелік літератури: 1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу /С.Семенюк //Галицький економічний вісник. – 2013. – №3(42). – с.133-138.
References: 1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu /S.Semeniuk //Galician economic bulletin, 2013, No 3(42), P.133-138.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.