Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29343

Tytuł: Бренд як економічна категорія
Inne tytuły: The brand as an economic category
Authors: Семенюк, Андрій
Semenyuk, Andriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Семенюк А. Бренд як економічна категорія / Семенюк Андрій // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 69–70. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Semenyuk A. (2019) Brend yak ekonomichna katehoriia [The brand as an economic category]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 69-70 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 69-70
Główna strona: 69
Strona końcowa: 70
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29343
Wykaz piśmiennictwa: 1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу /С.Семенюк //Галицький економічний вісник. – 2013. – №3(42). – с.133-138.
References: 1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu /S.Semeniuk //Galician economic bulletin, 2013, No 3(42), P.133-138.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi