Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29413

Назва: Інновації маркетингових комунікацій
Інші назви: Marketing communications innovation
Автори: Лісова, Ірина
Lisova, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лісова І. Інновації маркетингових комунікацій / Лісова Ірина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 210–211. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Lisova I. (2019) Innovatsii marketynhovykh komunikatsii [Marketing communications innovation]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 210-211 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 210-211
Початкова сторінка: 210
Кінцева сторінка: 211
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29413
Перелік літератури: 1. Єрохін, С. А. Управління інноваційною діяльністю в економіці України: колективна наук. монографія /За наук. ред. д.е.н., проф. С.А. Єрохіна, Національна академія управління. – К., 2008. – 116 с
2. Романов, А. А. Маркетинговые коммуникации /А. А. Романов, А. В. Панько. – М.: Эксмо, 2006. – 432 с.
3. Чухрай, Н.І. Маркетинг інновацій /Н. І. Чухрай. – Л.: Вид-во Львівської політехніки, 2011. – 256 с.
References: 1. Yerokhin, S. A. Upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu v ekonomitsi Ukrainy: kolektyvna nauk. monograph /Za nauk. red. d.e.n., prof. S.A. Yerokhina, Natsionalna akademiia upravlinnia, K., 2008, 116 s
2. Romanov, A. A. Marketinhovye kommunikatsii /A. A. Romanov, A. V. Panko, M., Eksmo, 2006, 432 p.
3. Chukhrai, N.I. Marketynh innovatsii /N. I. Chukhrai, L., Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2011, 256 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.