Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29413

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісова, Ірина
dc.contributor.authorLisova, Iryna
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:07Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:07Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationЛісова І. Інновації маркетингових комунікацій / Лісова Ірина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 210–211. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29413-
dc.format.extent210-211
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleІнновації маркетингових комунікацій
dc.title.alternativeMarketing communications innovation
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Єрохін, С. А. Управління інноваційною діяльністю в економіці України: колективна наук. монографія /За наук. ред. д.е.н., проф. С.А. Єрохіна, Національна академія управління. – К., 2008. – 116 с
dc.relation.references2. Романов, А. А. Маркетинговые коммуникации /А. А. Романов, А. В. Панько. – М.: Эксмо, 2006. – 432 с.
dc.relation.references3. Чухрай, Н.І. Маркетинг інновацій /Н. І. Чухрай. – Л.: Вид-во Львівської політехніки, 2011. – 256 с.
dc.relation.referencesen1. Yerokhin, S. A. Upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu v ekonomitsi Ukrainy: kolektyvna nauk. monograph /Za nauk. red. d.e.n., prof. S.A. Yerokhina, Natsionalna akademiia upravlinnia, K., 2008, 116 s
dc.relation.referencesen2. Romanov, A. A. Marketinhovye kommunikatsii /A. A. Romanov, A. V. Panko, M., Eksmo, 2006, 432 p.
dc.relation.referencesen3. Chukhrai, N.I. Marketynh innovatsii /N. I. Chukhrai, L., Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2011, 256 p.
dc.identifier.citationenLisova I. (2019) Innovatsii marketynhovykh komunikatsii [Marketing communications innovation]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 210-211 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage210
dc.citation.epage211
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.