Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29359

Title: Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємства
Other Titles: Communication marketing policy and its impact on enterprise activity
Authors: Вакулінський, Микола
Vakulinskyj, Mykola
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вакулінський М. Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємства / Вакулінський Микола // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 104–105. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Vakulinskyj M. (2019) Marketynhova polityka komunikatsii ta yii vplyv na diialnist pidpryiemstva [Communication marketing policy and its impact on enterprise activity]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 104-105 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-Nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 104-105
Start page: 104
End page: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29359
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.