Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29359

Tytuł: Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємства
Inne tytuły: Communication marketing policy and its impact on enterprise activity
Authors: Вакулінський, Микола
Vakulinskyj, Mykola
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Вакулінський М. Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємства / Вакулінський Микола // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 104–105. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Vakulinskyj M. (2019) Marketynhova polityka komunikatsii ta yii vplyv na diialnist pidpryiemstva [Communication marketing policy and its impact on enterprise activity]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 104-105 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 104-105
Główna strona: 104
Strona końcowa: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29359
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi