Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29390

Title: Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні
Other Titles: Current trends of marketing development in ukreine
Authors: Томків, Ірина
Tomkiv, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Томків І. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні / Томків Ірина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 161–162. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description (International): Tomkiv I. (2019) Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu v Ukraini [Current trends of marketing development in ukreine]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 161-162 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-Nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 161-162
Start page: 161
End page: 162
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29390
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Управление маркетингом / Ф. Котлер. - М.: Экономика, 1980. – 224 с.
2. Решетнікова І. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні /І. Решетнікова / Маркетинг в Україні. - 2006. – 120 с.
3. Вудвуд В.В. Нейромаркетинг - новітній інструмент впливу на поведінку споживачів у недосконалих умовах ринкової економіки України /В.В. Вудвуд, А.Я. Білоус // Інноваційна економіка. - 2013. – 268 с.
4. Зозулев А.В. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия / А.В. Зозулев, К.А. Полторак // Маркетинг и реклама. - 2014. – 145 с.
References (International): 1. Kotler F. Upravlenie marketinhom, F. Kotler, M., Ekonomika, 1980, 224 p.
2. Reshetnikova I. Etapy stanovlennia ta rozvytku marketynhu v Ukraini /I. Reshetnikova, Marketynh v Ukraini, 2006, 120 p.
3. Vudvud V.V. Neiromarketynh - novitnii instrument vplyvu na povedinku spozhyvachiv u nedoskonalykh umovakh rynkovoi ekonomiky Ukrainy /V.V. Vudvud, A.Ya. Bilous, Innovatsiina ekonomika, 2013, 268 p.
4. Zozulev A.V. Kraudmarketinh kak sovremennyi podkhod k upravleniiu marketinhovoi deiatelnostiu predpriiatiia, A.V. Zozulev, K.A. Poltorak, Marketinh i reklama, 2014, 145 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.