Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29390

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомків, Ірина
dc.contributor.authorTomkiv, Iryna
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationТомків І. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні / Томків Ірина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 161–162. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29390-
dc.format.extent161-162
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleСучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні
dc.title.alternativeCurrent trends of marketing development in ukreine
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Котлер Ф. Управление маркетингом / Ф. Котлер. - М.: Экономика, 1980. – 224 с.
dc.relation.references2. Решетнікова І. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні /І. Решетнікова / Маркетинг в Україні. - 2006. – 120 с.
dc.relation.references3. Вудвуд В.В. Нейромаркетинг - новітній інструмент впливу на поведінку споживачів у недосконалих умовах ринкової економіки України /В.В. Вудвуд, А.Я. Білоус // Інноваційна економіка. - 2013. – 268 с.
dc.relation.references4. Зозулев А.В. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия / А.В. Зозулев, К.А. Полторак // Маркетинг и реклама. - 2014. – 145 с.
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Upravlenie marketinhom, F. Kotler, M., Ekonomika, 1980, 224 p.
dc.relation.referencesen2. Reshetnikova I. Etapy stanovlennia ta rozvytku marketynhu v Ukraini /I. Reshetnikova, Marketynh v Ukraini, 2006, 120 p.
dc.relation.referencesen3. Vudvud V.V. Neiromarketynh - novitnii instrument vplyvu na povedinku spozhyvachiv u nedoskonalykh umovakh rynkovoi ekonomiky Ukrainy /V.V. Vudvud, A.Ya. Bilous, Innovatsiina ekonomika, 2013, 268 p.
dc.relation.referencesen4. Zozulev A.V. Kraudmarketinh kak sovremennyi podkhod k upravleniiu marketinhovoi deiatelnostiu predpriiatiia, A.V. Zozulev, K.A. Poltorak, Marketinh i reklama, 2014, 145 p.
dc.identifier.citationenTomkiv I. (2019) Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu v Ukraini [Current trends of marketing development in ukreine]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 161-162 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage161
dc.citation.epage162
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.