Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29388

Назва: Формування рекламної стратегії підприємства
Інші назви: Formation of advertising enterprise strategy
Автори: Табас, Христина
Tabas, Khrystyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Табас Х. Формування рекламної стратегії підприємства / Табас Христина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 157–158. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
Bibliographic description: Tabas K. (2019) Formuvannia reklamnoi stratehii pidpryiemstva [Formation of advertising enterprise strategy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 157-158 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 157-158
Початкова сторінка: 157
Кінцева сторінка: 158
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29388
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Перелік літератури: 1. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
References: 1. Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku /V. A. Falovych, O. S. Dovhun //Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova, 2018, V. 23. Iss. 1 (66), P. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.