Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29388

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТабас, Христина
dc.contributor.authorTabas, Khrystyna
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:04Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationТабас Х. Формування рекламної стратегії підприємства / Табас Христина // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 157–158. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29388-
dc.format.extent157-158
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.relation.urihttp://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.titleФормування рекламної стратегії підприємства
dc.title.alternativeFormation of advertising enterprise strategy
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.relation.referencesen1. Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku /V. A. Falovych, O. S. Dovhun //Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova, 2018, V. 23. Iss. 1 (66), P. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.identifier.citationenTabas K. (2019) Formuvannia reklamnoi stratehii pidpryiemstva [Formation of advertising enterprise strategy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 157-158 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage157
dc.citation.epage158
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.