Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29397

Title: Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємства
Other Titles: Personnel management as a factor in the implementation of the enterprise strategy
Authors: Горожанська, Юлія
Horozhanska, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Горожанська Ю. Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємства / Горожанська Юлія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 13–14. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Horozhanska Y. (2019) Upravlinnia personalom yak faktor realizatsii stratehii pidpryiemstva [Personnel management as a factor in the implementation of the enterprise strategy]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 13-14 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 8-Nov-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 658
012
Number of pages: 2
Page range: 13-14
Start page: 13
End page: 14
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29397
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.