Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019) : [115] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo
Організатори:

  • Міністерство освіти і науки України
  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
  • Факультет економіки та менеджменту
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 8 листопада 2019 року

До участі в конференції запрошуються професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспірантів, студентів, управлінців та працівників органів державної влади, представників ділових кіл до участі у роботі.

Тематичні напрями роботи конференції:

  • Концептуальні аспекти розвитку економіки
  • Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища
  • Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств
  • Маркетингові технології підприємств сфери послуг

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.

Форма участі: дистанційна

Для участі у конференції просимо Вас до 1 листопада 2019 р. подати на кафедру промислового маркетингу ТНТУ інженеру кафедри Зварич І. Б.

  • заявку на участь у конференції (паперовий варіант);
  • електронний варіант тез доповіді.

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
м. Тернопіль, 46000
вул. Білогірська, 50, каб. 209
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
кафедра промислового маркетингу
E-mail: kaf_mv@tu.edu.te.ua
Секретар оргкомітету:
Краузе Ольга Ігорівна — к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу: тел. 097 94 355 79

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2019. – 263 c.

Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів

Зміст


1
2
3
КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
4
6
8
11
13
15
18
20
23
25
27
29
31
34
36
39
42
44
47
50
52
54
56
58
62
65
69
71
74
76
78
80
83
85
88
90
93
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОГО РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА
95
98
100
102
104
106
109
111
113
115
117
119
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
159
161
163
165
168
171
173
175
177
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
179
181
185
187
189
193
195
197
199
201
203
205
208
210
212
215
217
219
221
223
225
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
227
231
233
235
237
240
242
244
246
248
250
252
 
254

Content


1
2
3
KONTSEPTUALNI ASPEKTY ROZVYTKU EKONOMIKY
4
6
8
11
13
15
18
20
23
25
27
29
31
34
36
39
42
44
47
50
52
54
56
58
62
65
69
71
74
76
78
80
83
85
88
90
93
SUCHASNI TENDENTSII ROZVYTKU MARKETYNHU V UMOVAKH MINLYVOHO RYNKOVOHO SEREDOVYSHCHA
95
98
100
102
104
106
109
111
113
115
117
119
121
123
125
127
129
131
133
135
137
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
159
161
163
165
168
171
173
175
177
INNOVATSIINI TEKHNOLOHII V KONTEKSTI ZABEZPECHENNIA KONKURENTOSPROMOZHNOSTI PROMYSLOVYKH PIDPRYIEMSTV
179
181
185
187
189
193
195
197
199
201
203
205
208
210
212
215
217
219
221
223
225
MARKETYNHOVI TEKHNOLOHII PIDPRYIEMSTV SFERY POSLUH
227
231
233
235
237
240
242
244
246
248
250
252
 
254

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 115 з 115
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Підвищення ефективності функціонування підприємств сфери послуг: маркетингові інструменти та механізмиМартинчук, Максим; Мартинюк, Олександр; Martynchuk, Maxim; Martyniuk, Alexander
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетинг у сфері послугОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні систем стимулювання топ-менеджерівКавецька, Яна-Марія; Kavetska, Yana-Mariya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Дослідження конкурентної позиції підприємств сфери послугКотула, Віталій; Kotula, Vitaliy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугДанилків, Тетяна; Danylkiv, Tetyana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології у туристичній сферіДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток рекламного ринку в УкраїніГрабовський, Андрій; Grabovsky, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Імідж підприємства як основа успішного функціонуванняШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугБукай, Юлія; Bukay, Yuliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тенденції розвитку інноваційної діяльності промислових підприємствШанайда, Адріана; Shanaida, Adriana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Титульна сторінка-
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Функції торгівельних посередників на ринку товарів споживчого призначенняДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201911-лис-2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 115 з 115