Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29313

Назва: Маркетингові технології підприємств сфери послуг
Інші назви: Marketing technologies service companies
Автори: Данилків, Тетяна
Danylkiv, Tetyana
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Данилків Т. Маркетингові технології підприємств сфери послуг / Данилків Тетяна // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 237–239. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Danylkiv T. (2019) Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv sfery posluh [Marketing technologies service companies]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 237-239 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 237-239
Початкова сторінка: 237
Кінцева сторінка: 239
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29313
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://studopedia.org/7-99289.html
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_4_133_142.pdf
http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/11841/1/Marketing_poslyg_30.01.2018_%D0%A0%D0%95%D0%94.pdf
Перелік літератури: 1. https://studopedia.org/7-99289.html
2. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_4_133_142.pdf
3. http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/11841/1/Marketing_poslyg_30.01.2018_%D0%A0%D0%95%D0%94.pdf
References: 1. https://studopedia.org/7-99289.html
2. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_4_133_142.pdf
3. http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/11841/1/Marketing_poslyg_30.01.2018_%D0%A0%D0%95%D0%94.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.