Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29318

Назва: Маркетинг у сфері послуг
Інші назви: Service marketing
Автори: Ожібко, Мар’яна
Ozhibko, Mariana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Ожібко М. Маркетинг у сфері послуг / Ожібко Мар’яна // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 246–247. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Ozhibko M. (2019) Marketynh u sferi posluh [Service marketing]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 246-247 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 246-247
Початкова сторінка: 246
Кінцева сторінка: 247
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29318
Перелік літератури: 1. Стаханов В.М. Маркетинг сфери послуг/В. М. Стаханов – М., 2001
2. Маркетингова сфера послуг. Навчальний посібник. /М.Г. Миронов – М. «Проект», 2006
3. Князик Ю. Стан та перспективи розвитку ринку послуг в Україні /Ю. Князик – Вісн. нац. ун-ту «Львів. політехніка». 2013. – № 767. – С. 309-316.
4. Песоцька Є.В. Маркетинг послуг: уч. Посібник /Є. В. Песоцька – СПб.: Пітер, 2000.
References: 1. Stakhanov V.M. Marketinh sferi posluh/V. M. Stakhanov – M., 2001
2. Marketynhova sfera posluh. Navchalnyi posibnyk. /M.H. Myronov – M. "Proekt", 2006
3. Kniazyk Yu. Stan ta perspektyvy rozvytku rynku posluh v Ukraini /Yu. Kniazyk – Visn. nats. un-tu "Lviv. politekhnika". 2013, No 767, P. 309-316.
4. Pesotska Ye.V. Marketynh posluh: uch. Posibnyk /Ye. V. Pesotska – SPb., Piter, 2000.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.